Tuesday, August 16, 2011

nothing



Seriously saya kecik hati...camni ke cara awak layan sahabat-sahabat awak?? atau awak dah tak mengaku dan anggap kami nie sebagai sahabat..? walaupon awak perempuan mcm saye, tapi hati awak sukar diduga dan sukar difahami..tapi saya tak pernah salahkan awak..Saya pujuk hati sendiri, "oh, itu mungkin dah cara awak"


Saya jarang berkira..Saya jarang ambil kisah..Saya jarang berkecil hati..Saya jarang pamerkan perasaan saya dan saya juga jarang luahkan apa saya rasa..Muka memang cool, tapi dalam hati sape yang tau..;) Apa jua berlaku, insyaAllah saya boleh telan..Tapi bila melibatkan sahabat dan orang yang rapat dengan saya...Hati saya mampu terusik. Biar saye susah, tapi bukan kawan-kawan saye..Apa pon, saya doakan awak bahagia dengan cara awak..;)


Saya tau awak bijak, tentu awak boleh berfikir mana yang lebih baik kan..?? ;)



4 comments:

Thank You!! ^_^

Labels

AGAMA (52) AWARD (2) BEBELAN KU (87) BERITA (6) CERITA (41) CINTA (13) COhttp://www.blogger.com/img/blank.gifNTEST (1) CONTEST (8) DIRIKU (33) DIY (8) EVENT (14) FAMILY (19) HANAN (5) I.N.F.O. (21) JALAN-JALAN (9) K.A.H.W.I.N. (9) KERJA (2) LAWAK (2) LUAHAN (18) LYRICS (5) M.A.K.A.N. (1) MAKAN (9) NUKILAN (10) OPINIONS (3) P.E.N.G.A.L.A.M.A.N. (15) PREGNANT (11) PRODUK (3) R.E.S.I.P.I. (1) SEDIH (7) TAG (3) TIPS (38)

Followers