Thursday, September 20, 2012

DIY : Hantaran Hijau + Biru



Tadaaa...Hantaran bertemakan hijau + biru turqoise+putih..Menggunakan munge plastik dan creep paper..Actually ni bukan hantaran aku pon, tapi abang aku yang akan melangsungkan perkahwinan pada bulan depan..Hantaran ni belum siap sepenuhnya lagi coz abang aku tak balik minggu lepas, so aku tak dapat la nak susun barang2 atas tu, just siapkan bekas dia dulu. Nanti pandai-pandai la mak aku susun...Amik masa beberapa hari je nak siapkan. Sehari siapkan base, sehari siapkan bunga creep, sehari lagi siapkan gubahan..Actually boleh nak touch up lagi, tapi masa amat mencemburui kita..Aku buat pon sesempat yang ada..Maklumlah, time balik kampung pon bape hari je kan cuti, nak wat aktiviti-aktiviti lain lagi.




 ni alas baju sepersalinan..tapi baju tak letak atas ni lagi

 ni bakul..sarat dah dengan bunga..ala-ala garden gitu..

ni tempat gelang..kalau amik pic dari bawah cantik kot.

Kalau ada sape2 yang berminat nak tempah, leh roger-roger..hahaa

2 comments:

  1. INGATKAN KAU PUNYA HANTARAN.HANTARAN KAU TEMA APA?

    ReplyDelete
  2. pelangi chenta : aku takde hantaran kawen dah..malas nak pening kepala cari.hahaa! kalau ada pon just sikit je untuk batal air smbahyang dan mas kahwin. yang tu tak decide lagi nak wat kaler pe.

    ReplyDelete

Thank You!! ^_^

Labels

AGAMA (52) AWARD (2) BEBELAN KU (87) BERITA (6) CERITA (41) CINTA (13) COhttp://www.blogger.com/img/blank.gifNTEST (1) CONTEST (8) DIRIKU (33) DIY (8) EVENT (14) FAMILY (19) HANAN (5) I.N.F.O. (21) JALAN-JALAN (9) K.A.H.W.I.N. (9) KERJA (2) LAWAK (2) LUAHAN (18) LYRICS (5) M.A.K.A.N. (1) MAKAN (9) NUKILAN (10) OPINIONS (3) P.E.N.G.A.L.A.M.A.N. (15) PREGNANT (11) PRODUK (3) R.E.S.I.P.I. (1) SEDIH (7) TAG (3) TIPS (38)

Followers