Thursday, September 6, 2012

Matta Fair : 7-9 Sept 2012

Haaaaa...!!

Untuk mereka yang suka pergi bercuti, ini kot saat-saat yang ditunggu oleh diaorang..Untuk yang sedang merancang untuk berbulan madu pon sesuai gak. Ahem! ;p Kalau korang berada di sekitar Kuala Lumpur, Putrajaya dan sebagainya, boleh lah meluangkan masa untuk pergi ke Matta Fair. Matta Fair diadakan pada setiap tahun dimana kebanyakan travel agency akan berkampung kat tempat tu selama tiga hari. Mereka menawarkan pakej-pakej percutian, harga tiket kapal terbang, booking hotel dan sebagainya dengan harga yang tersangat murah! Tapi ikut luck gak la kan...Pandai cari, dapat la ko yang best2..Ok, jom serbu!!


MATTA FAIR 2012
When:
07.09.2012 - 09.09.2012
Where:
Putra World Trade Centre (PWTC) - Kuala Lumpur


Untuk keterangan lanjut, rujuk link nih : MATTA FAIR 2012 PWTC





3 comments:

  1. owhhhh sayangnya.aku balik kg dah.lepas nie ada lagi bila?

    ReplyDelete
  2. ha apa lagi bleh la cari tiket nk g hanimun;)

    ReplyDelete
  3. pelangi chenta : aku rasa mac 2013 nanti ada lagi

    rohani hashim : hehe..itulah~

    ReplyDelete

Thank You!! ^_^

Labels

Followers