Monday, September 24, 2012

Souvenir dari Beijing

Asssalamualaikum...

Ada beberapa orang ofismate aku dan juga bos  aku baru balik dari trip di Beijing. Macam dah jadi tradisi lak kat ofis ni bila pegi bercuti ke, outstation ke, honeymoon ke mana-mana ke, balik ofis mesti kena hulur buah tangan. Tak dapat mahal2, benda kecik2 cam key chain or fringe magnet pon dah orait dah. Rasa hepi sangat bila dapat coz tandanya derang tak lupakan kita kan..hehe..Aku tak pernah bagi pape lagi, sebab aku pon takde berjalan ke mana..Nanti la, insyaallah..hehe.

Ni, akak mzhany yang bagi..fringe magnet yg siap ada termometer..comel kan?


Ni antara koleksi-koleksi yang orang bagi..dari australia, mekah, new york..etc..Aku gantung kat tray kat bilik aku je kat ofis. Ada gak yang dah pakai and sangkut kat kunci.

Ni handbag hanger..lawa...cam berlian je kat keliling tu..hehe


Ni antara fringe magnet yang ada..dari Boston, Turki, Thailand, Langkawi..etc..etc..Aku lekat kat desktop je.

Kadang-kadang ada gak derang bagi beg ke, makanan ke, kain ke, macam-macam la..Seronok kan? Walau pon kita takde peluang nak pegi sama. At least bila dapat benda-benda ni, kita pon dah pasang angan2 nak gi gak satu hari nanti..hehe..insyaallah..

No comments:

Post a Comment

Thank You!! ^_^

Labels

AGAMA (52) AWARD (2) BEBELAN KU (87) BERITA (6) CERITA (41) CINTA (13) COhttp://www.blogger.com/img/blank.gifNTEST (1) CONTEST (8) DIRIKU (33) DIY (8) EVENT (14) FAMILY (19) HANAN (5) I.N.F.O. (21) JALAN-JALAN (9) K.A.H.W.I.N. (9) KERJA (2) LAWAK (2) LUAHAN (18) LYRICS (5) M.A.K.A.N. (1) MAKAN (9) NUKILAN (10) OPINIONS (3) P.E.N.G.A.L.A.M.A.N. (15) PREGNANT (11) PRODUK (3) R.E.S.I.P.I. (1) SEDIH (7) TAG (3) TIPS (38)

Followers