Wednesday, January 19, 2011

Semalam Adalah Besday Aku.

Semalam adalah besday aku...Kerana kebizian, maka tak sempat nak update blog, ditambah pulak ngan internet kat umah yang wat hal. Syok nye...Suke sangat coz ramai yang ingat. Kat facebook pon mencanak-canak orang wish beday. Tu bagusnya facebook kot, dia bg reminder untuk setiap beday, so kita tinggal wish je la. Jimat kredit nak kol or sms kan. Hehee..


Sok paginye, sampai2 ofis je, ada dua hadiah atas meja, tapi takde nama pemberi. Hadiah misteri. Kena siasat nih sape bagi. Bila buka, dapat buku diary, besarrrr and satu lagi tu, novel. Seharian aku pikir sape la yang bagi, kantoi gak..Ahaahaa..Of course la staff sini gak. Nak sorok2 kununn~ Tahun nie dapat banyakkkk adiah dari kawan2..alhamdulillah~ Rejekii..Rejekii.. Hehehe..


Dah 25 tahun umo aku? Cam tak caye je..Kejap je dah membesar kan. Thanks to Allah, memberi aku peluang untuk hidup di dunia ini, mengecapi segala nikmat dan kegembiraan yang tak terkata banyaknya, thanks to my beloved mom, yang melahirkan dan membesarkan aku, thanks also to my beloved dad yang bersusah payah menyara aku dan sterima kasihhh untuk semua orang yang hadir dalam hidup aku..Alhamdulillah, tanpa korang siapalah aku..


Oh, ya..Nie adalah pesanan seseorang pada aku..Bila mana tiba besday korang, tak perlu la sebok2 tunggu kol dari boifren ke, tunang ke, kawan ke..yang penting, ko kol mak ko dulu. Ucapkan terima kasih kat dia coz dah melahirkan kita..Tanpa dia siapalah kita. Tak perlu tunggu hari ibu baru nak ucap. Ingatlah susah payah dia dulu mengandungkan kita 9 bulan, sakit dia melahirkan kita, jerih payah dia membesarkan kita..Uhuhuu..Mummy, i luv u sooo much~ Tapi kalau dah pukul 12 malam, mak ko dah tido, tak payah la nak kejut dia plak, kang mengganggu nanti..Sian dia, baru nak berehat. Sok kan masih ada.


Aku berharap tahun ini, Allah permudahkan segala perjalanan hidup aku seperti tahun2 sudah dan tahun-tahun akan datang..InsyaAllah..Happy Birthday To Me!!! ;))




2 comments:

  1. suke nye die sambut buffday...
    awat cheq x pnah dpt hadiah buffday..
    nasib baek de family yg sllu igt~~

    ReplyDelete

Thank You!! ^_^

Labels

AGAMA (52) AWARD (2) BEBELAN KU (87) BERITA (6) CERITA (41) CINTA (13) COhttp://www.blogger.com/img/blank.gifNTEST (1) CONTEST (8) DIRIKU (33) DIY (8) EVENT (14) FAMILY (19) HANAN (5) I.N.F.O. (21) JALAN-JALAN (9) K.A.H.W.I.N. (9) KERJA (2) LAWAK (2) LUAHAN (18) LYRICS (5) M.A.K.A.N. (1) MAKAN (9) NUKILAN (10) OPINIONS (3) P.E.N.G.A.L.A.M.A.N. (15) PREGNANT (11) PRODUK (3) R.E.S.I.P.I. (1) SEDIH (7) TAG (3) TIPS (38)

Followers