Monday, March 4, 2013

Preview : Kek Kahwin (Green Velvet)




Assalamualaikum...

Bila takde idea nak update blog, mari lah kita korek-korek cite pasal kawen lagi..Bio sume orang muak dan termuntah nak baca..Ohhohohoo..



Ok, kali ni cite pasal kek kawen lak. Actually aku takde kisah sangat pasal kek kek ni..Asalkan ada, cukup lah. Aku ingat nak beli kek secret recipe je. Senang dan sedap. Tapi makcik aku cadangkan, tempah la kek yang cantik cket, bukan selalu pon kan..Oklah, fine. Kita ikutkan je. Sebab masa dah suntuk dan aku tak jumpa kek mana berkenan di hati, aku bagi je duit kat makcik aku and minta tolong dia settle kan. Then makcik aku bawa gi umah sorang pembuat kek ni. Katanya dia dah selalu beli dengan akak ni. So, ikutkan je. Akak ni peramah, senang nak deal dengan dia. Aku cakap je nak design camne, kaler pe..Then dia leh wat. So, aku bayo terus untuk kek 2 tingkat, 1 saiz besar dan 1 lagi saiz sederhana. Perisa Green Velvet ye bukan Red Velvet. Ehehe..Sebab aku request akak tu tukar kale ijau supaya masuk dengan tema aku nanti...Harga? RM200 je..Berbaloi-baloi..Huruf N & H tu mewakili nama kami...hehe..


So, ini lah kek nye...Tadaaa! Tema biru turqoise + hijau. Pisau cam pedang tu dapat free. And akak tu pon ada bagi free gift bluberry cheese tart sekorak yang super duper sedap..Yummy..Tenkiu! Kalau korang yang duk area Batu Pahat berminat nak tempah dengan akak ni, boleh la ke page FB beliau iaitu ; Pettilicious














No comments:

Post a Comment

Thank You!! ^_^

Labels

AGAMA (52) AWARD (2) BEBELAN KU (87) BERITA (6) CERITA (41) CINTA (13) COhttp://www.blogger.com/img/blank.gifNTEST (1) CONTEST (8) DIRIKU (33) DIY (8) EVENT (14) FAMILY (19) HANAN (5) I.N.F.O. (21) JALAN-JALAN (9) K.A.H.W.I.N. (9) KERJA (2) LAWAK (2) LUAHAN (18) LYRICS (5) M.A.K.A.N. (1) MAKAN (9) NUKILAN (10) OPINIONS (3) P.E.N.G.A.L.A.M.A.N. (15) PREGNANT (11) PRODUK (3) R.E.S.I.P.I. (1) SEDIH (7) TAG (3) TIPS (38)

Followers