Thursday, October 18, 2012

Dress yang Menawan Hati

Assalamualaikum...

Actually aku suka gak beli dress yang labuh2 paras punggung tapi still nampak cantik..Sopan dan tak seksi kan. Tak kisah la pasal harga. Tapi kalau mahal memang aku tak beli. Hahaa..Pernah aku gi jalan2 kat jalan tar, nampak la baju tu cantik kan..Beli la kaler purple..RM20 je pon, tapi cantik dan selesa..Tapi sebab dah suka, bila aku gi lagi kedai tu, aku beli baju yang sama, cuma kaler je lain iaitu Oren..Pastu pujuk adik aku beli kaler ijau..hehe..Best2..


So, bila blog walking ni terjumpa la macam2 kedai jual baju online, tudung online, mekap online..Sekali terjah satu blog ni, jumpa lak dress gojez cam bawah nih :

 credit pic to : KZ Nabihah


Wahhh...comel..Memang aku tengah cari inner kaler cream untuk pakai time majlis aku nanti kan..Dah beli lain dah sebelum ni, tapi macam tak syok je pakai..So nak cari lain. Tengok dress dalam gambar kat atas tu, cam ngam-ngam je design and kaler dia...Boleh pakai sebagai inner, boleh gak pakai sebagai dress. Best2..Terus je aku order. Tapi maybe semalam owner dia busy, so hari ni baru dapat reply. Ada lagi stok. Sekarang tunggu baju tu nak pos je..Yeay!


Kalau korang pon nak usya2 baju lain, leh terjah blog dia..suma baju pon dia custom made and jahit sendiri tau! ---> KZ NABIHAH












No comments:

Post a Comment

Thank You!! ^_^

Labels

AGAMA (52) AWARD (2) BEBELAN KU (87) BERITA (6) CERITA (41) CINTA (13) COhttp://www.blogger.com/img/blank.gifNTEST (1) CONTEST (8) DIRIKU (33) DIY (8) EVENT (14) FAMILY (19) HANAN (5) I.N.F.O. (21) JALAN-JALAN (9) K.A.H.W.I.N. (9) KERJA (2) LAWAK (2) LUAHAN (18) LYRICS (5) M.A.K.A.N. (1) MAKAN (9) NUKILAN (10) OPINIONS (3) P.E.N.G.A.L.A.M.A.N. (15) PREGNANT (11) PRODUK (3) R.E.S.I.P.I. (1) SEDIH (7) TAG (3) TIPS (38)

Followers