Friday, July 8, 2011

Aduhai...Nasib Si Botol.

Ntah mamai ke apa malam hari tu..turun bawah nak minum air. Buka peti ais, amik la air dalam botol nih..Besh, sejukkk..Tengok botol kosong. Nampak air kat jug keetle penuh lagi. Niat nak isi dalam ni..Sampai penuh..Pastu smbung minum air, tibe2 terkejut tengok botol ni bergerak sendiri.."Botol leh gerak ke?" Mana tak nya dia makin memendek..dan memendek..sampai terhenti...


Pic nie amik time pagi nye..bukan lepas kejadian..;)


alamak...rupanya air tadi masih panas daaaa...Patut la botol jadi kemek..uhuhuuu...apa la cuai sangat..Dah la ni botol peberet kat umah ni..Botol milik mzhany yang telah diwakafkan...Maaf puan, takde rezeki nampak nya..Sampai di sini saje hayat botol nih..hehe..


Skang dah ganti ngan botol baru..Kaler oren dari giant..Tapi takde pic lak nak uplod..Pengajaran nya, sentiasa lah berwaspada dalam apa jua yang dilakukan ya.



4 comments:

  1. mcm ku kenal botol itu... kenapa semua org suka letak air panas dlm botol biasa...huhhuhu, kalau botol tupperware takpelah kan...

    sbnrnye sblm dpt botol ni, kakdayah dh hancurkn 1botol akak dgn air panas, then dia ganti botol ni, skrg awk lak yg hancurkn dgn air panas...

    kenapa korg suka hancurkn haaaa (nada nasir bilal khan) ;)

    ReplyDelete
  2. sian botol tu...
    ganti dgn 'botol oren' ka?
    nak gak 1~

    ReplyDelete
  3. haha uniknya bentuk diaa! ahaks

    ReplyDelete
  4. mzhany: ampun kak...tak sengaja..bukan suka letak air panas dalam botol biasa..tapi tak sengaja, ingatkn air tu dah sejuk...huhu..

    alif roznan: beli lah sendiri

    cik aish: hehe..;p

    ReplyDelete

Thank You!! ^_^

Labels

Followers